Będzie to kolejny wpis, w którym postaram się przybliżyć Wam moją osobę. Tym razem zaprezentuję piosenki, które – jak po tytule widać, są mi bliskie. Z niektórymi jest związana jakaś historia, która wydarzyła się w moim życiu. Jakie? Aaaa to już zostawię dla siebie…
LADY GAGA – BAD ROMANCE
Album: The Fame Monster
Rok wydania: 2009
Gatunek: Electro-pop, Dabce-pop, Synth Pop
SUGABABES – TOO LOST IN YOU
Album: Three
Rok wydania: 2003
Gatunek: Pop, R&B
RIHANNA – TAKE A BOW
Album: Good Girl Gone Bad: Reloaded
Rok wydania: 2008
Gatunek: R&B
NATALIA OREIRO – CAMBIO DOLOR
Album: Natalia Oreiro
Rok wydania: 1998
Gatunek: Latin Pop
JOHN NEWMAN – DAY ONE
Album: Tribute
Rok wydania: 2013
Gatunek: Pop, Soul
JAMES ARTHUR – SUPPOSED
Album: James Arthur
Rok wydania: 2013
Gatunek: Pop
T.A.T.U – YA SOSHLA S UMA
Album: 200 Po Vstrechnoy
Rok wydania: 2000
Gatunek: Electronic Rock
BRITNEY SPEARS – STRONGER
Album: Oops!… I Did It Again
Rok wydania: 2000
Gatunek: Electropop, Dance-pop
ADAM LAMBERT – WHATAYA WANT FROM ME
Album: For Your Entertainment
Rok wydania: 2009
Gatunek: Pop Rock
TOKIO HOTEL – 1000 MEERE
Album: –
Rok wydania: 2007
Gatunek: Pop-Rock
KELLY CLARKSON – BEHIND THESE HAZEL EYES
Album: Breakaway
Rok wydania: 2005
Gatunek: Pop Rock
PATRICK SWAYZE – SHE’S LIKE THE WIND
Album: Dirty Dancing Soundtrack
Rok wydania: 1986
Gatunek: Soft Rock, Blues Rock
GWEN STEFANI – COOL
Album: Love. Angel. Music. Baby.
Rok wydania: 2005
Gatunek: Synthpop, New Wave
ADELE – SET FIRE TO THE RAIN
Album: 21
Rok wydania: 2011
Gatunek: Pop, Soul
A wy macie takie piosenki, które znaczą dla was więcej niż inne?
Takich piosenek mam mnóstwo, więc nie wiem, czy bym był w stanie zrobić z nich w miarę sensowną i krótką listę, ale z tych, które wymieniłaś wybrałbym „Set Fire To The Rain”. A z Adele w ogóle to chyba najbardziej „Hometown Glory”.
Pozdrowienia 🙂
http://bartosz-po-prostu.blog.pl
PS. Bardzo się cieszę, że Jeff Beck przypadł Ci do gustu. Ja od wczoraj zamęczam nim każdego 😉
PolubieniePolubienie
Bardzo dużo mam takich numerów. Nie wszystkie są jakieś super-ambitne, ale liczy się historia i sentyment 🙂
Mogłabym tak na szybko wymienić „Fighter” Aguilery, „Waka waka” Shakiry, „Paradise” Coldplay.
Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl
PolubieniePolubienie
„Whataya want from me” toleruję tylko w wykonaniu P!nk.
PolubieniePolubienie
Mam pewnie kilkanaście takich utworów…. np. gdy było mi bardzo zle…..nie wiem czemu mi pomogły, ale pomogły mi płyty Beyonce 4, Alicia Keys-The element of freedom, Jessie J- Who You Are.
http://spicetki.blog.pl/
PolubieniePolubienie
Mam wiele utworów, które znaczą dla mnie bardzo dużo. Jedne więcej, inne trochę mniej. Albo kojarzą mi się z konkretną osobą, albo z konkretnym wydarzeniem albo z jakimś uczuciem 🙂 Dziś, tak bez zastanowienia się mogłabym wymienić „Kiedyś było inaczej” Jeden Osiem L, „Sterben fuer dich (Orchester Version)” LaFee, „Wie es ist” Nevada Tan, „In the shadow of the valley of death” Marylina Mansona…
Charakteryzacja w „Alicji…” w ogóle mi się podobała 🙂 Nie tylko Deppa. No, jedynie Alicja wypadła najgorzej ze wszystkich 🙂
Ja się późno dowiedziałam, że „Zanim się pojawiłeś” jest na podstawie książki, ale pewnie zanim po nią sięgnę, zapomnę połowę filmu 🙂 No i oczywiście nie będzie go już w kinie 😀 No i jest kontynuacja, więc przynajmniej ona będzie w 100% wielką niewiadomą. Chociaż jestem pewna, że nawet jedynka będzie w stanie mnie zaskakiwać. Kiedy ją dorwę, a ostatnio czytanie idzie mi trochę słabo
Też bym się śmiała, jakbym widziała kogoś, kto atakuje bankomat parasolką 😀
PolubieniePolubienie
Moje piosenki to: Adele-Rolling in the Deep,Rihanna-Diamonds.
PS: Grease:Live z udziałem Vanessy zyskało 10 nominacji do Emmy-więcej w NN
http://www.vanessa-actress.blog.onet.pl
PolubieniePolubienie
Hmmmm… trudne pytanie. Dało mi ono do myślenia, jednak – zapewne przez porę – nic nie przychodzi mi do głowy. Chyba mam nudne życie 😉
http://this-is-the-chart.blogspot.com/
PolubieniePolubienie
Ja mam bardzo dużo takich utworów i nie sposób ich wszystkich tu wymienić.
Nowa recenzja The Kills ,,Ash & Ice” Zapraszam, http://www.Music-Rocket.blogspot.com
PolubieniePolubienie
Widzę że dużo znanych piosenek ma dla ciebie wielkie znaczenie. Co do mnie to mam kilka takich utwór, które są dla mnie ważne np. Everytime Britney Spears czy Try Colbie Caillat.
U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam
PolubieniePolubienie
Kiedyś tez słuchałam zespół Tatu. Z twojej listy można wnioskować ze każdy rodzaj muzyki ma dla ciebie znaczenie 😀
NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/
PolubieniePolubienie
Uwielbiam kawałek Cool Gwen. Jest świetny.
NN http://kendall-jenner.blog.pl/
PolubieniePolubienie
Teraz dopiero przeczytałam ostatnie zdanie notki. Nie wiem czemu, wcześniej przegapiłam.
Ja bym tu na 100% wskazała „Dreaming of you” Seleny, „Black hole sun” Soundgarden, „No tears” Jamesa Blunta…
Przy okazji serdecznie zapraszam na nowy wpis. 🙂
to-tylko-muzyka.blog.pl
PolubieniePolubienie
Ja również mam sporo swoich ulubionych kawałków, myśle że niezłą listę bym z nich ułożył. Z twoich napewno lubię Patricka i Adelke oraz Gwen Stefani i jej „Cool”. Pozdrawiam.
http://music.cal24.pl/
PolubieniePolubienie
Vanessa na zajęciach pilatesu-więcej w NN
http://www.vanessa-actress.blog.onet.pl
PolubieniePolubienie
😀 😉
U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam 😀
PolubieniePolubienie
Wydaje mi się, że mam takich piosenek dużo, ale z drugiej strony trudno mi wybrać te naj-naj. Na pewno zaliczyłabym do nich „Długość dźwięku samotności” Myslovitz, „Shut Up” Black Eyed Peas i „Into The Great Wide Open” Toma Petty & The Heartbreakers.
U mnie nowa notka, zapraszam i pozdrawiam. 🙂
PolubieniePolubienie
Interesująca lista piosenek. Osobiście uwielbiam Britney Spears i Gwen Stefani. Pozdrawiam serdecznie! http://holkamusic.blogspot.com
PolubieniePolubienie